Who Knew

You took my hand
You showed me how
You promised me you'd be around
Uh huh
That's right
I took your words
And I believed
In everything
You said to me
Yeah huh
That's right

If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them up
Cause they're all wrong
I know better
Cause you said forever
And ever
Who knew

Remember when we were such fools
And so convinced and just too cool
I wish I could touch you again
I wish I could still call you friend
I'd give anything

When someone said count your blessings now
For they're long gone
I guess I just didn't know how
I was all wrong
They knew better
Still you said forever
And ever
Who knew

I'll keep you locked in my head
Until we meet again
Until we
Until we meet again
And I won't forget you my friend
What happened

If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them out
Cause they're all wrong and
That last kiss
I'll cherish
Until we meet again
And time makes
It harder
I wish I could remember
But I keep
Your memory
You visit me in my sleep
My darling
Who knew
My darling
My darling
Who knew
My darling
I miss you
My darling
Who knew
Who knew

8 comentários:

Anónimo disse...

I love this song.

Anónimo disse...

Pois, às vezes temos a certeza de que é para sempre e não é. E quando sentimos que era para sempre e depois percebemos que não foi, aí é que são elas. Dói para carago de certeza. Comigo eu sempre soube que não seria sequer por muito tempo. Essas coisas sentem-se, n é?
Confsso que gostava muito de vir a sentir um dia que estaria ao lado de alguém para sempre ao ponto de espetar um murro a quem dissesse o contrário, como na letra.

Anónimo disse...

O meu homem é para estar comigo para sempre e se n ficar então é ele que leva um grande murro nas trombas não é quem disser o contrário. Ai dele se me anda a mentir.

Anónimo disse...

Lá tá... who knew.

Anónimo disse...

E agora é seguir em frente e depois who knew. Porque não?

Anónimo disse...

Tenho acompanhado este blog e gosto imenso. Não costumo comentar mas aprecio-o muito. Dá-me que pensar em muitas coisas. Vê-se que nada é colocado só por colocar ou por se achar graça.
Mostra uma imensa sensibilidade e nada de fireza como refere num post recente.
Continue a escrever, peço-lhe. Continue a brindar-me com as músicas e imagens também. Agradeço imenso.

Obrigado.

peter_pina disse...

foste DESAFIADO!!!

Anónimo disse...

De facto, uma grande música. "Quem diria?", vindo da Pink :))